måndag 2 mars 2009

Livet just nu


HEJ bloggen!
Förlåt för att jag inte skrivit på ett tag, jag har varit lite upptagen den senaste tiden.
I torsdags så red jag Casse. Det var mysigt, vi red ut i skogen, och han var ovanligt lugn! ;)

Sen på Fredan så var jag på surf och red Wendy. Vi hade hoppning, det var skoj, men jag har kommit på att jag är mer en dressyrmänniska... hoppade bara 60, men jag var gaaanska rädd... :P
det är som inte lika roliht som dressyr.. Fast nåt hinder då och då i skogen skadar INTE! :D

På lördan hade vi bestämt att vi skulle ha en tjejkväll, jag, ebba, ebba, felicia och anna. Det var jätteroligt! Vi möttes på stan och köpte massa godis och chips och annat gott, hyrde också en film,
Transsiberian. Den var bra. Ryssar är äckliga. ( ta inte illa upp, om du är ryss!) vi såg också på smällen och she's the man, men särskilt bra var dom inte. :P

Idag ska jag på stan med mamma (haha) och köpa täckbyxor (hahaha) och vantar, för IMORN ÅKER JAG TILL FJÄLLEN MED EBBA OCH FELICIA! :D yaaaay :D

(jag vet att bilden inte är den bästa..) :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kompis

Kompis
Kompis!